۱۳۸۷ تیر ۳۱, دوشنبه

و تو رفتي و ...

بازهم يك خبر بد ....


پريشب مشغول كار بودم كه يك دفعه تصوير خسرو شكيبايي رو روي صفحه تلويزيون ديدم و توجهم جلب شد ... خبر رو كه شنيدم انگار آوار شد رو سرم ... يه چند دقيقه اي اصلا گيج شده بودم و باور نميكردم...اما واقعيت داشت......خسرو هم رفت

شايد خيلي از هم سن و سالام هم مثل من علاقشون به سينما، از فيلم هامون شروع شده باشه..اونم بخاطر بازي فوق العاده خسرو شكيبايي...شايد خيلي ها هم مثل من بارها و بارها اين فيلم رو ديده باشن... و شايد خيلي ها مثل من، خسرو محبوب ترين هنرپيشه شون بوده.......به همه اين دوستان تسليت ميگم
هر چند كه جسم خسرو شكيبايي از بين ما رفته اما قطعا با آثار فوق العاده اي كه از خودش به جا گذاشته هميشه براي ما زنده خواهد بود همونطور كه حسين پناهي هنوز براي من زندست و هنوز با شنيدن صداش حس غريبي بهم دست ميده
روحش شاد و يادش گرامي







هیچ نظری موجود نیست: